Vsi Praksa

Uporaba nove aplikacije »sch scan« v praksi

Wir zeigen Ihnen an dieser Stelle, wie ein Einmann-Montage-Betrieb und ein Unternehmen mit zwölf Montagebussen mit Hilfe der App „Schachermayer Scan“ die Bestellungen samt Lagerhaltung optimieren. © iStock/franckreporter - atiatiati

#PRAKSA | Vsako podjetje ima svoje vsakdanje procese in potrebe. Pokazali vam bomo, kako podjetji, ki se ukvarjata z montažo – podjetje z enim zaposlenim in podjetje z dvanajstimi montažnimi kombiji – uporabljata aplikacijo »Schachermayer Scan« za optimizacijo naročil in njihovega skladiščenja.

Optimizacija v mobilnem podjetju z enim zaposlenim

Začetni položaj:

Stranka vodi podjetje, ki se ukvarja z montažo. Ima enega zaposlenega. Ker zaposleni dela ves dan sam, naroči potrebno blago za naslednji dan vedno po telefonu. Zaradi telefonske obdelave se pogosto zgodijo napačna naročila in to po nepotrebnem stane veliko delovnega časa. Če se delovni čas zaposlenega podaljša, zvečer naroči blago preko partner portala.

Izboljšanje naročila s seznami artiklov v partner portalu:

Naša stranka ustvari seznam artiklov z izdelki, ki jih redno uporablja. Količina izdelkov je opredeljena glede na enote pakiranja. Tako lahko izdelke preprosto naroči preko svojega pametnega telefona, neglede na to, kdaj in kje je.

Aplikacija »Schachermayer Scan« OSNOVNI modus:

Ko so v montažni kombi nameščene etikete, lahko stranka s svojim pametnim telefonom uporablja aplikacijo »Schachermayer Scan« in želen izdelek skenira kar v kombiju. Količine izdelka, ki so zapisane na etiketi, se prenesejo v naročilo, vendar jih lahko stranka kadar koli s svojim pametnim telefonom spremeni. S telefonom lahko skenira tudi črtno kodo EAN. Skenirani izdelki se prenesejo neposredno v košarico na partner portalu in se lahko takoj naročijo.

 

12 polno opremljenih montažnih kombijev

Začetni položaj:

Naša stranka je odgovorna za dvanajst montažnih skupin, vsaka skupina ima na razpolago montažni kombi, opremljen z različnimi izdelki. Vsaka skupina za montažo telefonsko obvešča podjetje, katere izdelke potrebuje. Stranka jim izdelke nato naroči preko partner portala.

 

Izboljšanje naročila s seznami artiklov v partner portalu:

Stranka ustvari PUSCH-seznam artiklov za vseh dvanajst montažnih skupin in vsaki skupini določi posamezno mesto skladiščenja. Montažni kombiji so mišljeni kot mesto skladiščenja.

 

Aplikacija »Schachermayer Scan« PUSCH modus:

Ko so v montažni kombi nameščene etikete, lahko posamezna montažna skupina s svojim pametnim telefonom uporablja aplikacijo »Schachermayer Scan« z modusom PUSCH in želen izdelek skenira kar v kombiju. Količine izdelka, ki so zapisane na etiketi, se prenesejo v naročilo, vendar jih lahko kadarkoli s pametnim telefonom spremenijo. Skenirani izdelki se prenesejo neposredno v košarico na partner portalu in se lahko takoj naročijo. Določene skladiščne cone/mesta skladišča se ob naročilu izdelka samodejno prenesejo. Pri Schachermayerju ima vsak etiketiran izdelek določeno skladiščno mesto, pakiran in razvrščen je po skladiščnih conah. Tako poteka tudi dostava. Ker se vsak montažni kombi smatra kot skladiščno mesto, prejme podjetje en paket na montažni kombi/skladiščno mesto, kar zagotavlja pravilno razporeditev izdelkov. Tako se prihrani tudi dragocen delovni čas.

( )